БАСТАУЫШ СЫНЫПТА АҒЫЛШЫН ТІЛІ САБАҒЫНДА ЕРТЕГІЛЕРДІ ЛЕКСИКАНЫ ОҚЫТУДЫҢ ТӘСІЛІ РЕТІНДЕ ҚОЛДАНУ
Аннотация
Мақалада жалпы білім беретін мектептің бастауыш сыныптарында ағылшын тілінің лексикасын оқытудың әдіснамасы негізделіп, лексикамен жұмыс істеудің ерекшеліктері зерттелді. Ғалым-әдіскерлер мен практиктердің қолданатын заманауи тиімді әдіс-тәсілдерін саралап, сұрыптадық. Бастауыш сынып оқушыларына ағылшын тілі сабақтарында лексиканы оқытудың тиімді әдісі ретінде ертегі мәтіндері ұсынылды. Балалар фольклоры, оның ішінде ертегілер танымдық ақпаратпен қоса, эстетикалық ақпаратты да жеткізеді. Аталған зерттеу жұмысының мақсаты ‒ бастауыш мектепте ағылшын тілі сабақтарында ертегі мәтіндері арқылы лексиканы игертуге бағытталған тиімді тапсырмалар кешенін ұсыну. Діттеген мақсатымызға жету үшін ағылшын тілі сабақтарында лексиканы оқытудың әдіснамалық негіздерін қарастырып, лексиканы оқыту ерекшеліктеріне талдау жүргізілді. Лексиканы оқытуда қандай жұмыс түрлері жүргізілетінін көрсету үшін тапсырмалардың түрлері ұсынылды. Аталмыш зерттеу жұмысының нысаны ретінде ағылшын тілі сабағында лексиканы оқытуда ертегілердің әсері және оқушылардың лексикалық құзыреттілігінің даму динамикасы болып табылады. Зерттеудің пәні ретінде бастауыш сынып оқушылары арасында лексиканы оқытуда ертегілерді қолданудың ерекшеліктері қарастырылып отыр.
Ключевые слова:
ағылшын тілі, лексика, ертегі, жаңа сөздер, қызығушылық, тілдік құзіреттілікБиблиографические ссылки
Опарина, Е. А. Методика обучения иностранным языкам в схемах и таблицах. ‒ Рязань: Ряз. гос. пед. ун-т им. С.А. Есенина, 2005, 40 с. – конспекты лекций.
Гальскова, Н. Д. Теория обучения иностранным языкам. Лингводидактика и методика [Текст]: учеб. пособие для студентов лингв. ун-тов и фак. ин. яз. высш. пед. учеб. заведений / Н. Д. Гальскова, Н. И. Гез. – М.: Издательский центр «Академия», 2009. – 336 с.
Рогова, Г. В. Методика обучения английскому языку на начальном этапе в средней школе. М. : Просвещение, 2000. ‒ 232 c.
Максаева, А. Э. Социокультурный опыт в практике обучения иностранному языку: монография. – М.: ФЛИНТА, 2016. – 272 с.
Пассов, Е. И. Коммуникативный метод обучения иноязычному говорению. – М.: Высшая школа, 1989. – 276 с.
Gulomova R.The importance of fairy tales in teaching English as a second language // Архивариус. 2017. №2 (17). URL: https://cyberleninka.ru/article/n/the-importance-of-fairy-tales in-teaching-english-as-a-second-language
Manukyan A. M., Durgaryan A. M. (2019) Developing Speaking Skills Through Fairy Tales in Elementary School. Science Review. 3(20). doi: 10.31435/rsglobal_sr/31032019/6384
Соловова, Е.Н. Методика обучения иностранным языкам: Базовый курс лекций: Пособие для студентов пед.вузов и учителей/ Е.Н. Соловова. ‒ М.:Просвещение, 2002. ‒ 239 с.
Жинкин, Н. И. Речь как проводник информации. ‒ М.: Наука, 1982. ‒ 159 с.
Hymes N. (1972) On Communicative Competence // Sociolinguistics. Harmondsworth. ‒293 р.
Опубликован
Как цитировать
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2022 Bulletin of Shokan Ualikhanov Kokshetau University Philological Series
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial» («Атрибуция — Некоммерческое использование») 4.0 Всемирная.