ҚАЗАҚ ТІЛІН ҮЙРЕТУДЕ ҰЛТТЫҚ БРЕНДТЕРДІ ҚОЛДАНУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ

Авторы

  • Т.Н. Ермекова Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті, Алматы, 050000, Қазақстан Республикасы
  • Л. Ә. Ибраймова Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті, Алматы, 050000, Қазақстан Республикасы
  • Б. Молдағали Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Алматы, 050010, Қазақстан Республикасы
  • Д. Рысқұлбек Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті, Алматы, 050000, Қазақстан Республикасы

Аннотация

Ұлттық бренд – ұлттың материалдық-рухани құндылығы, мәдениетінің бір бөлшегі, мемлекеттің имиджі. Кез келген ел үшін оның әлемде қалай қабылданатыны, оның жетістіктері мен сәтсіздіктері, мәдениеті, халқы, салт-дәстүрі, өндірілген тауарлары ұлттық бренд ретінде қалай көрінетіні аса маңызды. Бұл мәселе тілді үйретуде де үлкен мәнге ие. Ол үшін, алдымен, брендті анықтау, тілді оқытуда брендтерді қолданудың маңызын нақтылау қажет.

Зерттеудің мақсаты – шетелдік студенттердің қазақтың ұлттық брендтері туралы аялық білімдерін анықтау арқылы ұлттық брендтердің тілді үйретудегі маңызын айшықтау. Бренд арқылы оқытудың тиімділігін негіздеу үшін эксперименттік жұмыстар жасалды. Ол үшін авторлардың түсірген бейнесабақтары қашықтан оқыту жағдайында Түркістан қаласындағы Қожа Ахмет Яссауи атындағы қазақ-түрік университетінде оқып жатқан шетелдік студенттерге ұсынылды. Мақалада жазылған мәліметтерді тіл үйрететін мамандар өз ұлтының болмысына сәйкес, ұлттық брендтерін пайдаланып, тілді оқытуға болады. Сонымен қатар шетелдік тіл үйренушілерге қолдану арқылы мәдениетаралық қатысымды жеңілдетуге болады. Зерттеудің болжамы – тіл үйретудің лингвомәдениеттанымдық бағытының мазмұнын құрайтын ұлттық бренд материалдарын қолдану және оны игертуде интербелсенді оқыту технологиясын қолдануға басымдық беру арқылы оқыту шетелдік білім алушының мәдениетаралық қатысымдық құзыреттілігін қалыптастыруда тиімді тәсіл боп саналады.

Ключевые слова:

білім беру жүйесі, ұлттық бренд, білім, тіл, игеру

Библиографические ссылки

Даниленко, Л. П. Нетрадиционные методы обучения иностранному языку на примере коммуникативной игры // Научный журнал современные лингвистические и методико-дидактические исследования. Воронеж. – 2017. – №7, С.108–117.

Шевелева, С. И. Формирование межкультурной компетенции обучающихся из стран азиатско-тихоокеанского региона на эпапе предвузовской подготовки: дисс. на соис. степ. канд. пед.наук. по 13.00.08 – теория и методика профессионального образования [Текст] – Томск, 2015. – 227 с.

Sheriyeva, G., Suleimenova, Zh., Meirbekov, A. Didactic principles of formation of intercultural communicative competence in teaching the kazakh language [Text] // Bulletin of Toraigyrov University. Pedagogical series. –2021. – № 4. – P. 321–333.

Mukhtar, L. Features of value orientation development to foreign language culture of students: aspect of intercultural communication [Text] // Bulletin of Toraigyrov University. Pedagogical series. –2021. – № 4. – P. 272–285.

Цвик, И. Формирование межкультурной компетенции студентов-филологов. Дисс. на соиск. степ. д-ра педаг. наук. по 533.01 — педагогика высшей школы [Текст] — Кишинёв: КГПУ им. И. Крянгэ, 2014. — 251 с.

Салиева, С. М. Взаимосвязь языка и культуры при обучении иностранным языкам [Текст] // Наука и образования сегодня. – 2018. – № 5 (28). – С. 60.

Cem, Alptekin, Sibel Tatar. Research on foreign language teaching and learning in Turkey (2005-2009) / [Электронды ресурс]. – https://eric.ed.gov/?id=EJ1335922

Ibraimova L, Koyanbekova S, Ryskulbek D, Moldagali B, Serikova S. Exploring National Brands in the Field of Education: The Case of Kazakhstan [Text] // Journal of Social Studies Education Research, 13(4), 2023. 97–117. https://jsser.org/index.php/jsser/article/view/4523/594

https://youtube.com/playlist?list=PLBucjuhdKDRAtJfV3uQ7p_emvm6InwIm6

Татарницева, С. Н. Методика обучения иностранным языкам: теория и практика: электронное учебное пособие [Текст]. – Тольятти: Изд-во ТГУ, 2021. – 47 с.

Aslı, Fişekcioğlu. Language Worldview and Action-Oriented National Folklore Elements Approach for Teaching Turkish as a Foreign Language // [Электронды ресурс]. – https://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=3692037

Загрузки


Просмотров аннотации: 42 | Загрузок PDF: 13

Опубликован

20.09.2023

Как цитировать

Ермекова, Т., Ибраймова, Л. Ә., Молдағали, Б., & Рысқұлбек, Д. (2023). ҚАЗАҚ ТІЛІН ҮЙРЕТУДЕ ҰЛТТЫҚ БРЕНДТЕРДІ ҚОЛДАНУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ. Bulletin of Shokan Ualikhanov Kokshetau University Philological Series, (3). извлечено от https://vestnik.kgu.kz/index.php/kufil/article/view/241

Выпуск

Раздел

МЕТОДИКА ПРЕПОДАВАНИЯ ЯЗЫКА И ЛИТЕРАТУРЫ

Похожие статьи

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 > >> 

Вы также можете начать расширеннвй поиск похожих статей для этой статьи.