ШЕТ ТІЛІН ОНЛАЙН ПЛАТФОРМАЛАР АРҚЫЛЫ ҮЙРЕТУ ӘДІСТЕМЕСІНІҢ ӘЛЕМ ТІЛ БІЛІМІНДЕ ЗЕРТТЕЛУІ
DOI:
https://doi.org/10.59102/kufil/2023/iss4pp210-220Аннотация
Қазіргі цифрлы технологияның дамыған заманында өзіне қажет тілді үйренем деген адам оны интернет арқылы да үйрене алады. Адамдар компьютер, смартфон, планшет және телефонды бір-бірімен қарым-қатынас құралы ретінде қолданатын, ал қазіргі уақытта сол ақпарат құралдарын пайдалану арқылы өзге тілді де меңгере алу мүмкіндігі туды. Қазір бұлар тек байланыс құралы ғана емес жаңа білім, жаңа дағдыны алуға да қажетті бірден бір құрал болды. Олардың артықщылығы кез келген жерде және кез келген уақытта оқимын, үйренемін деген дүниеңізге оңай қол жеткізе аласыз.
Әлемдік тіл үйрету әдістемесін қарастыратын болсақ қазіргі уақытта мобильді технологиялардың қолжетімділігінің дамуына байланысты тіл үйренушілерге қалаған тілді кез келген жерде, кез келген уақытта өздігінен үйренуге арналған ашық білім беру платформалары көптеп жасалып, сол платформалар жан-жақты зерттелуде.
Мақалада ашық білім беру платформасы арқылы шет тілін үйрету әдістемесінің ғылыми-теориялық негіздерін анықтау үшін әлемдік зерттеу еңбектеріне шолу жасалды және әлем тілдерін ашық білім беру платформасы арқылы үйрету әдістемесіндегі ғылыми тұжырымдар мен практикалық бағыттарды қорыта отырып қазақ тілін шет тілі ретінде ашық білім беру платформасы арқылы оқытуды дамыту қажеттілігі айтылды.
Ключевые слова:
ашық білім беру платформасы, қашықтан оқыту, қазақ тілі, шет тілі ретінде оқыту, цифрлық технологияларБиблиографические ссылки
ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ
Қазақстан Республикасының Электрондық Үкіметі. (2023). Мемлекеттік (қазақ) тілді дамыту мен қолдану [Электрондық ресурс]. – URL: https://egov.kz/cms/kk/articles/culture/kurs_kazakhskogo_yazika?ysclid=lac5zttf6862032813
Жақан Г. (2018). Қазақ тілінің шет елдегі рөлі: қазақ тілін меңгерген шетелдіктер сырын ашты [Электрондық ресурс]. – URL: https://qamshy.kz/article/40128-qazaq-tilininh-shet-eldegi-roli-qazaq-tilin-menhgergen-sheteldikter-syryn-ashty
Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің ақпараттық-құқықтық жүйесі. «Цифрлы Қазақстан» мемлекеттік бағдарламасы [Электрондық ресурс]. – URL: https://adilet.zan.kz/kaz/docs/P1700000827
Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің ақпараттық-құқықтық жүйесі. Қазақстанның әлемдегі бәсекеге барынша қабілетті 50 елдің қатарына кіру стратегиясы [Электрондық ресурс]. – URL: https://adilet.zan.kz/kaz/docs/K060002006_
Фазуллина А. Открытое образование в сфере РКИ: лучшие сайты // Альманах «Этнодиалоги». – 2018 – №2 (56) – С. 302-308.
Michigan S, Crowther D, et al. (2019). Mobile-assisted language learning: A Duolingo case study. European Association for Computer Assisted Language Learning, ReCALL, 1–19. http://dx.doi.org/10.1017/S0958344019000065
Huynh D, Zuo L, Iida H. (2018). An assesment of Game Elements in Language-Learning Platform Duolingo. 4th International Conference on Computer and Information Sciences (ICCOINS). http://dx.doi.org/10.1109/ICCOINS.2018.8510568
Munday P. (2016). The case for using DUOLINGO as part of the language classroom experience. RIED, v. 19: 1, 83-101. http://dx.doi.org/10.5944/ried.19.1.14581
Fryer L, Carpenter R. (2006). EMERGING TECHNOLOGIES Bots as Language Learning Tools [Электрондық ресурс]. – URL: http://llt.msu.edu/vol10num3/emerging/
Lai C, Shum M, Tian Y. (2016). Enhancing learners’ self-directed use of technology for language learning: the effectiveness of an online training platform. Computer Assisted Language Learning, vol. 29 (1), 40–60. http://dx.doi.org/10.1080/09588221.2014.889714
Bauer D, Rathje B. (2014). Miriam Plieninger on Language Learning with Babbel. XRDS: Crossroads, The ACM Magazine for Students – vol. 21(1). http://dx.doi.org/10.1145/2659895
Mulyadi A, Maesaroh M. (2021). The Effectiveness Of Using “Busuu” In Teaching Speaking. Jurnal Fakultas Keguruan dan Ilmu Pendidikan, vol. 2(3), 94-98.
Материал 10.10.2023 баспаға түсті
Опубликован
Как цитировать
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2023 Bulletin of Shokan Ualikhanov Kokshetau University Philological Series
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial» («Атрибуция — Некоммерческое использование») 4.0 Всемирная.