ШЕТЕЛ ТІЛІН ҮЙРЕНУ ҮРДІСІНДЕГІ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫН АРТТЫРУ ТӘСІЛДЕРІ

Авторы

  • М.М. Күмісбек Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Алматы қ, 050010, Қазақстан Республикасы
  • Ш. Акимбекова Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Алматы қ, 050010, Қазақстан Республикасы

Аннотация

Ағылшын тілін үйрену барысында ең бастысы оқушылардың қызығушылығын ояту, ал мұғалімдердің оқыту мен оқудың барлық процесінде оқушылардың қызығушылығына үлкен мән беруі өте маңызды. Бұл жұмыс ағылшын тілін үйренуге қызығушылықтың маңыздылығын талқылаудан басталады, содан кейін оқушылардың ағылшын тілін үйренуге деген қызығушылықтарының деңгейі анықталады және олардың сабақта қызығушылықтарын оятуға негіз болатын пайдалы оқыту әдістері ұсынылады. Бұл зерттеу оқушылардың ағылшын тілін үйренуге деген қызығушылығын анықтауға бағытталған. Бұл зерттеу екі дерек жинады, атап айтқанда: 1) оқушылардың ағылшын тілін үйренуге деген қызығушылығы; 2) оқушылардың ағылшын тіліне деген қызығушылықтарын арттыруға бағытталған әдістері. Зерттеу деректер 10-сыныптарда сауалнама арқылы жинақталды. Сауалнаманы толтыру үшін 12 оқушы мақсатты түрде таңдалды.

Ключевые слова:

шет тілі, ағылшын тілі, шет тілінің оқытылуы, жоғары сынып оқушылары, оқушыылардың қызығушылықтары, оқыту әдістері

Библиографические ссылки

Nassaji, H. (2015). Qualitative and Descriptive Research. Language Teaching Research, vol.19(2) 129- 132.

Мухтарханова, А. М. Жоғары мектепте ағылшын тілін оқыту мәселелері. – 2021.

Жанаева А. С., Есказинова Ж. А., Оспанова В. А. Ағылшын тілін оқытудағы заманауи әдіс- тәсілдерді тиімді қолдану //Наука XXI века: актуальные вопросы, инновации и векторы развития. – 2022. – С. 100-104.

Huang Yuefa. English Teaching Methodology. Shanghai: Foreign Language Teaching and Research Press. 2011.

Стронгин Р., Максимов Г. Опыт интеграции образования и науки //Высшее образование в России. – 2005. – №. 1. – С. 3-14.

Харькова Д. Ю., Сафаргалина Э. И. Основы теории когнитивного развития Пиаже //Colloquium-journal. – Голопристанський міськрайонний центр зайнятості, 2019. – №. 26 (50). – С. 32-34.

Выготский П. Я. и др. Педагогические условия формирования положительной мотивации при проведении нетрадиционных уроков русского языка в средней школе //Гуманистическое наследие в культуре и образовании: материалы. – 2018. – С. 303.

Брунер Д. Культура, интеллект и образование. – 2013.

Katz I., Kaplan A., Buzukashvily T. The role of parents' motivation in students' autonomous motivation for doing homework //Learning and Individual differences. – 2011. – Т. 21. – №. 4. – С. 376-386.

Загрузки


Просмотров аннотации: 18 | Загрузок PDF: 11

Опубликован

30.12.2022

Как цитировать

Күмісбек, М., & Акимбекова, Ш. (2022). ШЕТЕЛ ТІЛІН ҮЙРЕНУ ҮРДІСІНДЕГІ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫН АРТТЫРУ ТӘСІЛДЕРІ. Bulletin of Shokan Ualikhanov Kokshetau University Philological Series, (4), 76–83. извлечено от https://vestnik.kgu.kz/index.php/kufil/article/view/312

Выпуск

Раздел

МЕТОДИКА ПРЕПОДАВАНИЯ ЯЗЫКА И ЛИТЕРАТУРЫ

Похожие статьи

<< < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 

Вы также можете начать расширеннвй поиск похожих статей для этой статьи.