МУЛЬТИМЕДИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫҢ КӨМЕГІМЕН ШЕТ ТІЛІН ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ
Аннотация
Қазіргі уақытта мультимедиялық технологиялар шет тілдерін дамытуға қатысты белгіленді. Кейбір мұғалімдер мультимедиа ағылшын тілін үйренуді жеңілдетеді деп мәлімдейді. Бұл зерттеу жұмысы мультимедиялық технологияның ағылшын тілін оқытудың тиімділігіне әсерін зерттеуге бағытталды. Мақалада студенттерге ағылшын тілін қашықтықтан оқыту режимінде жұмыс істеу барысында жинақталған авторлардың тәжірибесі берілген. Мақалада шет тілдерін оқытудың негізгі ерекшеліктері (оқу материалын таңдау, оқу материалдарын техникалық және педагогикалық өңдеу, мұғалімнің рөлі, студенттерді ынталандыру мен дайындау, нәтижені бағалау) және дәстүрлі және қашықтықтан оқытудың негізгі айырмашылықтары қарастырылады. режимдері. Мақаланың қорытынды бөлімінде техникалық жағының қиындықтары баяндалып, дәстүрлі және қашықтан оқытудың салыстырылуы жүргізіледі. Салыстыру нәтижесінде жасалған тұжырымдар ерекше назар аударуды қажет ететін салаларды анықтауға, сонымен қатар шет тілдерін және атап айтқанда ағылшын тілін тиімді оқытудың ең қолайлы құралдарын таңдауға мүмкіндік береді. Жұмыста карантиндік немесе үйде оқыту жағдайында студенттерге ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, сондай-ақ электронды білім беру ортасын құру және қашықтықтан оқыту үдерісінің тиімділігін қамтамасыз ету үшін пайдалануға болатын әртүрлі интернет-платформаларды пайдалана отырып, қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру моделі қарастырылған.
Ключевые слова:
ағылшын тілі, мультимедия, мобильді қосымша, қашықтықтан оқыту, интернет-платформа, электрондық білім беру ортасы, ақпараттық-коммуникациялық технологияларБиблиографические ссылки
Авраменко, A. P. (2013). Ауызша сөйлеу әрекетін дамыту үшін шет тілдерін оқытуға мобильді технологияларды кіріктіру моделі (ағылшын тілі). [Докторлық диссертация]. М.В.Ломоносов атындағы Мәскеу мемлекеттік университеті. http://www.dslib.net/teoria-vospitania/model-integracii-mobilnyh-tehnologij-v- prepodavanie-inostrannyh-jazykov-dlja.html
Баранова, Н.А.(2013). Мультимедиа дидактикалық зерттеу пәні ретінде. Тұжырымдама (3), 1-5.
Болдова, Т.А. (2011). Шетел тілін оқытудағы инновациялық әдістемелік технологиялар. Ғылым және мектеп. (1), 42-44.
Boser, K., & Wayland, S. (2014). Сауат ашу дағдыларын үйрететін 7 қолданба: көрнекі және дыбыстық құралдар тілде ауытқулары бар студенттерге оқуды, жазуды және сөйлеуді жақсартуға көмектеседі. THE J. (Білім берудегі технологиялық көкжиектер). 41(2), 22-24.
Бритков, В.Б., & Дубовский, С.В. (2000). Ұлттық және әлемдік дамудағы ақпараттық технологиялар. Әлеуметтік ғылымдар және қазіргі заман. (1), 146-150.
Брыксина, О.Ф. (2008) Ақпараттық технологиялар мен білім беру электрондық ресурстарын пайдалана отырып сабақты жобалау. Информатика және білім. (5), 34.
Чошанов, М.А.(1997). Оқытудың икемді технологиясын дидактикалық жобалау. Педагогика. (2) 21-29.
Галиев, Т.Т., & Алиева, Е. (2020). Оқытудың белсенді әдістері оқу үдерісін интенсификациялау факторы ретінде. Гуманитарлық және әлеуметтік ғылымдардың заманауи мәселелері: Абай Құнанбаевтың 175 жылдығына және Әбу Насыр Әл-Фарабидің 1150 жылдығына арналған халықаралық ғылыми-тәжірибелік онлайн конференция материалдары: / ред. А.Қ. Құсайынов. Еуразия гуманитарлық институты. 62-65
Ренкас, А.И., Придатко, А.В., Сичевский, Н.И. (2011) Интернет-технология заманауи білім беру үдерісін ақпараттық-коммуникациялық қамтамасыз ету құралы ретінде. «Білім беру технологиялары және қоғам. 12(3) 466-472. http://ifets.ieee.org/heir p / depository / v12_i3 /html / 10r.htm
Шодмонов, Д.А. (2016). Қазіргі білім беруде мультимедиялық технологияларды қолданудың тиімділігі. Ғылым және шығармашылық хабаршысы. (1) 150-156.
Опубликован
Как цитировать
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2022 Bulletin of Shokan Ualikhanov Kokshetau University Philological Series
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial» («Атрибуция — Некоммерческое использование») 4.0 Всемирная.