МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ОҚЫРМАНДЫҚ ҚҰЗІРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ

Авторы

  • Н.К. Смагулова Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университеті, Көкшетау қ., 020000, Қазақстан Республикасы
  • Ж.Т. Бектасова Қазақ Ұлттық өнер университеті, Астана қ., 010000, Қазақстан Республикасы

Аннотация

Мақалада мектеп оқушыларының оқырмандық құзіреттілігін қалыптастыру мәселесі қарастырылды. Мектеп оқушыларының кітап оқу іс-әрекетін дамыту ˗ Қазақстандық білім беру жүйесінің алдында тұрған басты міндеттердің бірі болып табылатындығы атап өтілді. Кітап оқу - білім мен рухани құндылықтарды беру мен меңгерудің бір формасы ретінде бүгінгі білім кеңістігінде айрықша мәнге ие екендігі тұжырымдалды. Сонымен қатар жеке тұлғаның қоғамда табысты болуына және бәсекеге қабілеттілігінің жалпы деңгейіне әсер ететін мәселе екендігі көтерілді. Мақала негізінде мектеп мұғалімдеріне оқушылардың оқырмандық іс-әрекетін дамытудағы қазақ әдебиеті сабағының орны, тиімді әдіс-тәсілдері жүйеленіп ұсынылды. Мұғалімге оқушыларды дербес жұмыс істеуге ынталандыру іс-әрекеттері түрлерін ойлау мен мектеп оқушыларының жекелеген ерекшеліктері мен қызығушылықтарын ескеру маңызды екені туралы ой тұжырымдалды. Бұл әр оқушының әдеби оқылымдар бойынша сабақтан тыс жұмыстарға қатысуына қызығушылығын арттыруға ықпал ететіндігі қарастырылды. Оқудың бірнеше түрлері ұсынылып, әрқайсысының өзіндік сипаты берілді.

Ключевые слова:

оқырман, құзіреттілік, оқу түрлері, іс-әрекет, функционалдық, мәтін

Библиографические ссылки

Тоқаев Қ-Ж.К. Абай және ХХІ ғасырдағы Қазақстан // Egemen Qazaqstan, 9 қаңтар 2020 жыл.

Боранбаева Л. «Жаңартылған білім – жаңа мүмкіндіктер кепілі» // «Мұғалімнің шеберлігі», 2017.

Киселева М.А. Развитие устойчивого читательского интереса старшеклассников в условиях личностно ориентированного обучения (Общепедагогический аспект) : Дис. канд. пед. наук : 13.00.01 : Саратов, 2000 190 c.

Лазарева В.А. Литературное чтение в современной школе: сборник статей. - / Сост. В.А. Лазарева. М.: Педагогический университет «Первое сентября». – 2005. – С. 40-46.

«Мектеп оқушысының кітап оқу іс - әрекеті» әдістемелік ұсынымдамалары – Астана: Ы. Алтынсарин атындағы ҰБА, 2018. – 161 б.

Жұмажанова Т. Әдебиетті оқыту әдістемесі. - Алматы: Білім, 2009. – 287

Тәжібаев Т. XIX ғасырдың екінші жартысындағы Қазақстандағы ағарту жұмысы мен педагогикалық ойдың дамуы. - Алматы: Қазмембас, 1962.

Жарықбаев Қ. Психология. - Алматы: Мектеп, 1982. - 70-78 бб.

Загрузки


Просмотров аннотации: 53 | Загрузок PDF: 29

Опубликован

30.06.2023

Как цитировать

Смагулова, Н., & Бектасова, Ж. (2023). МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ОҚЫРМАНДЫҚ ҚҰЗІРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ. Bulletin of Shokan Ualikhanov Kokshetau University Philological Series, (2), 85–93. извлечено от https://vestnik.kgu.kz/index.php/kufil/article/view/206

Выпуск

Раздел

МЕТОДИКА ПРЕПОДАВАНИЯ ЯЗЫКА И ЛИТЕРАТУРЫ

Похожие статьи

1 2 3 4 5 6 7 > >> 

Вы также можете начать расширеннвй поиск похожих статей для этой статьи.