БАСТАУЫШ СЫНЫПТЫҢ «ӘДЕБИЕТТІК ОҚУ» ОҚУЛЫҚТАРЫНДАҒЫ ТОЛЕРАНТТЫЛЫҚ ИДЕЯСЫНЫҢ ҚОЛДАНЫЛУЫ

Авторы

  • Н.А. Әбтай Қ.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті, Түркістан қ., 161200, Қазақстан Республикасы

Аннотация

Бұл зерттеу жұмысының мақсаты– бастауыш сыныптың «Әдебиеттік оқу» оқулықтарындағы толеранттылық идеясының қолданылуын анықтау. Мақалада толеранттылық ұғымына түсінік беріліп, толеранттылық идеясын зерттеген ғалымдардың еңбектеріне талдау жасалынды. Татулықты, төзімділікті, ынтымақтастықты, кішіпейілділікті білдіретін толеранттылық идеясы «Әдебиеттік оқу» оқулықтарында қолдану аясы жан-жақты қарастырылды. Зерттеу әдісі ретінде құжаттарды талдау әдісі жүргізілді. Мәліметтер мен ақпараттарды жинау құралы ретінде бастауыш сыныптың оқулықтары мен теориялық зерттеулер негізінде алынды. «Әдебиеттік оқу» оқулықтарындағы толеранттылықты жалпы қарастырып, оқулықта берілген тақырыптардың тәрбиелеу идеясы қандай? деген сұрақ төңірегінде зерттеу жасалынды.

Зерттеу нәтижесінде «Әдебиеттік оқу» оқулықтарында толеранттылық тәрбие беру мақсатында жазылған мәтіндер, ертегілер, әңгімелер т.б. тақырыптары анықталды. Оқулық бойынша толеранттылыққа бастайтын тапсырма түрлері көрсетілді. Осының негізінде толерантты тұлға болып қалыптасуында «Әдебиеттік оқу» оқулығының маңыздылығы дәлелденді.

Ключевые слова:

татулық, ынтымақтастық, оқулық, толеранттылық, төзімдік

Библиографические ссылки

Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә. Назарбаевтың Қазақстан халқына жолдауы «Қазақстан – 2050» Стратегиясы қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты. – Астана, 2012, 14-желтоқсан (дата обращения: 01.04.2022)

Мәдениеттану: жоғарғы оқу орнындары мен колледж студенттеріне арналған оқулық. Алматы: Раритет, 2005. – 416 б.

Декларация принципов толерантности Организации Объединенных Наций, утверждена резолюцией 5.61 генеральной конференции ЮНЕСКО от 16 ноября 1995 года. [Электронды ресурс][URL]: http:// www.tolerance.ru/toler-deklaraciya.php (дата обращения: 01.03.2022)

Оракбаева М. К. Толеранттылық терминінің шығу тарихы // Қазақстан-Американдық Еркін Университетінің Хабаршысы. – С. 139.

Altinay F., Dagli G., Altınay Z. Role of technology and management in tolerance and reconciliation education // Quality & Quantity. – 2017. – Т. 51. №. 6. – С. 2725-2736.

Saulius T. What is “tolerance” and “tolerance education”? Philosophical perspectives // Baltic Journal of Sport and Health Sciences. – 2013. – Т. 2. №. 89.

Каракулова М. С., Султанбек М. Ж., Тазабекова А. С. Бастауыш мектепте оқушылардың толерантты қарым-қатынасын дамытудың әдіснамалық тұғырлары // Вестник «Педагогические науки». – 2020. – Т. 68. №. 4. – С. 216-226.

Каракулова М.С., Туралбаева А.Т. Бастауыш сынып оқушыларында толерантты қарым қатынасты дамытудың кейбір мәселелері // Вестник «Педагогические науки». – 2020. – Т. 66. – №. 2. – С. 353-361.

Куралбаева А.А., Рахмет Ү., Оразбек М. Бастауыш сыныптың «Әдебиеттік оқу» оқулықтарында орын алған ертегілерді зерттеу // Ясауи университетінің хабаршысы. – 2020. – №2 (116). – Б. 268– 276.

Қабатай Б.Т. «Әдебиеттік оқу» пәнінің жаңартылған білім мазмұны: Н.Ғабдуллин шығармаларын оқытуға жаңаша көзқарас // Абай атындағы ҚазҰПУ-нің Хабаршысы, «Филология ғылымдары» сериясы. №3(65).- 2018.-Б. 33-36

Абубакирова C. С., Исмагамбетова З. Н., Карабаева А. Г. Толеранттылық ұғымын мәденифилософиялық талдаудағы алғышарттар // Вестник КазНУ. Серия философии, культурологии и политологии. – 2015. – Т. 51. – №. 2

Загрузки


Просмотров аннотации: 5 | Загрузок PDF: 11

Опубликован

08.07.2022

Как цитировать

Әбтай, Н. (2022). БАСТАУЫШ СЫНЫПТЫҢ «ӘДЕБИЕТТІК ОҚУ» ОҚУЛЫҚТАРЫНДАҒЫ ТОЛЕРАНТТЫЛЫҚ ИДЕЯСЫНЫҢ ҚОЛДАНЫЛУЫ. Bulletin of Shokan Ualikhanov Kokshetau University Philological Series, (2), 81–90. извлечено от https://vestnik.kgu.kz/index.php/kufil/article/view/263

Выпуск

Раздел

МЕТОДИКА ПРЕПОДАВАНИЯ ЯЗЫКА И ЛИТЕРАТУРЫ